wtorek, 27 stycznia 2015

Ja też się uczę

Myślę, że możesz zastanawiać się, co robię, kiedy mam czas wolny. Jeśli choć trochę mnie znasz, to wiesz, że takich chwil w moim tygodniu jest niewiele, jednak kiedy już się pojawią to...uczę się, rozpoznaję nowe dla mnie tematy, albo po prostu czytam, oglądam.

Teraz "wciągnął"mnie blog. To dla mnie zupełnie nowe wyzwanie - zabierałam się do pisania już jakiś czas, aż wreszcie... skoro Wy, moi Uczniowie, piszecie, potraficie prowadzić własne blogi, to dlaczego ja nie miałabym się tego nauczyć, przecież "dla chcącego nie ma nic trudnego".






Z pewnością dla niejednego z Was blog to "łatwizna", urodziliście się w epoce multimediów i pewne zachowania są dla Was codziennością. Pracując na komputerze, działacie intuicyjnie. Ale nie ja - ja wszystko sprawdzam, próbuję, zapisuję i kasuję, niemniej nie poddaję się.
Wierzę, że potrafię, że mogę. Nie na próżno  ciągle Wam mówię - motywacja to podstawa, nie możecie zbyt szybko poddawać się. Każdy z Was naprawdę wiele może osiągnąć. Musi Wam jednak zależeć, musicie chcieć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz