sobota, 25 lipca 2015

Mam roczek

Rok temu padało, a ja usiadłam przed komputerem i stwierdziłam, że szkoda marnować czasu - może warto zrobić coś, czego jeszcze nie robiłam - zaczęłam tworzyć blog.

Z początku nie było łatwo - 
dużo musiałam się nauczyć (jestem z innego pokolenia, net nie jest światem, w którym się urodziłam), 
czytałam blogi innych (np. Lektury wiejskiej nauczycielki - anek7 dziękuję),
szukałam osób, które miałyby podobne zainteresowania i wtedy poznałam Bubę Bajdocję i Zakręconego Belfra - dziękuję Wam za przyjęcie do społeczności.

A potem było już tylko lepiej;)

Wspólnie przeżyliśmy kilka szkolnych uroczystości, projektów edukacyjnych, wyjazdów,
trochę się pobawiliśmy, trochę pouczyliśmy..

Mam nadzieję, że z chęcią zaglądacie na bloga (nie tylko wtedy gdy koniecznie trzeba).
Na razie pisanie nie znudziło mi się. 
Już myślę nad projektami na nowy rok szkolny. Myślę, że będzie ciekawie.


A to kwiaty dla Was, prosto z mojego ogródka...
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, dla mnie liczba 5500 jest ogromną i niezwykle miłą niespodzianką ;)



2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) życzę niekończących się pomysłów i zrealizowania projektów. Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, pozdrawiam Koleżanko ;-)

      Usuń