sobota, 7 listopada 2015

Stało się



I stało się! Pani Kowalska założyła stronę na Facebooku...

Oczywiście miałam wcześniej sposobność bywania na fb, ale zazwyczaj jako gość, który jest ciekawy pewnych  informacji.






A potem trochę poczytałam - oczywiście w internecie - i stwierdziłam, że spróbuję. 
I tak powstała moja nowa strona ;)


Na razie jestem pełna zapału. Strona daje nieco inne możliwości niż blog, zatem uczę się...
Musicie mi uwierzyć, ale dla mnie fb i jego narzędzia to nowości, które jeszcze nie do końca opanowałam. Niemniej jednak skoro ponad 6 milionów kobiet w Polsce potrafi korzystać z Facebooka, to dlaczego nie ja?

Więcej ciekawych informacji o Facebooku w Polsce znajdziecie tutaj.

Mam nadzieję, że dacie znać, jak widzicie moje nowe "dzieło"; 
może pojawią się interesujące komentarze, może zaczniemy tworzyć nową grupę?
Czas pokaże...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz