niedziela, 10 września 2017

Kropka na katechezie

Jedną z niespodzianek, jakie przyniósł nowy rok szkolny, jest mój powrót do nauczania religii. Po wielu latach przerwy mam nieco tremy, ale z drugiej strony - jestem bogatsza w wiele doświadczeń i to daje mi siłę.

A skoro mam lekcje religii w Dniu Kropki to stwierdziłam, że to święto kreatywnych działań uczniowskich warto wprowadzić na te zajęcia.




Punktem wyjścia i inspiracją stała się dla mnie biblijna przypowieść o talentach oraz listopadowe zadania zawarte w materiałach formacyjnych pt. Czas misji.

Planuję podzielić uczniów na grupy, przy czym wszyscy będą wykonywać te same zadania. Mam nadzieję, że ta forma pracy pozwoli mi nieco lepiej poznać uczniów, ich umiejętności indywidualne i w pracy z innymi.

A co będziemy robić? 
  • odczytywać qr-kody i szyfry;
  • projektować własne "talenty";
  • pisać alfabetem Braille'a;
  • malować kwerkle;
Więcej szczegółów w broszurce poniżej - zobaczcie sami:



Mam nadzieję, że to będzie radosna Godzina tworzenia 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz