wtorek, 11 kwietnia 2017

Idą Święta

Święta tuż, tuż... a zatem i jutrzejsze lekcje będą nieco odmienne. 
Dla uczniów klasy pierwszej  przygotowałam kilka ćwiczeń, które - mam nadzieję - pięknie wprowadzą nas w atmosferę zbliżających się dni.



Zaczniemy od kości z symbolami. 


Przypomnimy sobie, czym jest symbol, a następnie podamy jego znaczenie. Każdy uczeń będzie miał swój rzut kostką i czas na odpowiedź.

Następnie pojawią się emocje.


Chciałabym, by uczniowie opowiedzieli, co lubią w świętowaniu, co ich drażni, co zaskakuje, a czego zwyczajnie unikają. Liczę w tym ćwiczeniu na interesujące graficzne notatki.

Ponieważ wiem, że moi uczniowie lubią rozwiązywać różnego rodzaju łamigłówki, mam dla nich zadanie polegające na wskazywaniu różnic na rysunku.
To ćwiczenie z pewnością przyniesie odprężenie i pozwoli na przygotowanie się do kolejnego działania.


W zasadniczej części lekcji planuję, by uczniowie zredagowali dialogi - z wiosną i świętami w roli głównej, do których inspiracją mają stać się karty typu "dobble".


A na lekcyjny deser przygotowałam to, co uczniowie uwielbiają - quizziz podsumowujący zajęcia. 

Liczę, że różnorodność ćwiczeń zachęci do działania, lekcja nie będzie nudzić, a treści zostaną poprawnie przyswojone.

P.S.
Wykorzystałam grafiki z Pinteresta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz