czwartek, 16 sierpnia 2018

Zrób sobie książeczkę

Mam taki zwyczaj, że na pierwszych lekcjach nie tylko podaję lektury, ale opowiadam uczniom, co będziemy robić w czasie roku szkolnego, czego uczyć, jakie umiejętności zdobywać. Z myślą o moich najmłodszych wychowankach przygotowałam kolejną książeczkową wklejkę.


Tym razem z podstawy programowej wybrałam 20 treści szczegółowych (zob. tutaj), które uważam za ważne dla uczniów. Zostaną one wklejone do książeczki. Mam taki pomysł, by obok nich pojawiały się emotki symbolizujące stopień opanowania nowej umiejętności, np. -
😲 - nowość, muszę się skupić;
   😞 - trudne, poproszę o pomoc;
      😊 - daję radę!;
         😍 - to już umiem!
- życie i praktyka pokaże, czy pomysł się sprawdzi...

A książeczka będzie taka...


... i z pewnością zostanie wykorzystana na zajęciach wiele razy... już mam pomysły :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz