wtorek, 28 lutego 2017

Na trudne dni

Luty obfitował w różnorodne wydarzenia szkolne, jednocześnie nie był zbyt łaskawy dla mojego życia prywatnego i dlatego czytanie w tym miesiącu musiało zostać odłożone na dalszy plan. Nie oznacza to jednak, że nie sięgnęłam po żadną lekturę. 

Co przeczytałam, by odetchnąć od problemów dnia codziennego?

- Awarię małżeńską - N. Sochy i M. Witkiewicz oraz Anioła do wynajęcia M. Kordel.































Obie książki wybrałam ze względu na autorki - znam powieści, jakie piszą i nigdy - jak do tej pory - nie zawiodłam się. Tak było i tym razem. 

Czytając te powieści - z pozoru takie zwyczajne - człowiek zaczyna zastanawiać się nad tym, 
czy to co robi, jest słuszne, 
czy ceni, to co ma, 
czy potrafi pójść na kompromis 
i wreszcie - co dla niego znaczy miłość, rodzina?

Polecam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz