niedziela, 1 maja 2016

Majowa historia


Rozpoczął się jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku...


"Na skwerach winem pachnie i kwiatem bzu,
Ptaki wariują świtem, budzą ze snu.
Burzy się w żyłach krew!

Maj! Młody maj!
Gdy kasztany kwitną.
Kocham ten kraj!"




Trwa długi weekend...
Odpoczywamy...

A ja - przetestowałam nową dla mnie aplikację Storybird (umożliwia ona tworzenie własnych e-książeczek z pięknymi ilustracjami)  i stworzyłam picture booka z majową historią w tle...

Inspiracją stał się dla mnie utwór wykonywany na początku lat '80 ubiegłego wieku przez Mieczysława Fogga Piosenka o maju i róży.








A aplikacją jestem zachwycona... 
jest ona bardzo prosta w obsłudze (zobacz tutaj);
daje niezwykle wiele możliwości wykorzystania w czasie lekcji i podczas zajęć pozalekcyjnych;
umożliwia bogacenia zasobu słownikowego uczniów (nie tylko w języku polskim ale również angielskim);
pobudza wyobraźnię;
rozwija kreatywne myślenie;

Z pewnością sięgnę po Storybird jeszcze niejeden raz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz